Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru oraz reklamacje
Pamiętaj, że masz prawo dokonania oceny stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w obecności Kuriera. Może to nastąpić tylko po odebraniu paczki i zapłaty za
towar (w przypadku płatności za pobraniem).
Jeżeli zauważysz uszkodzenie towaru, sporządź w obecności Kuriera protokół szkody zawierający opis uszkodzenia. Uszkodzony towar można wraz z fakturą sprzedaży zwrócić
Kurierowi. Koszt transportu ponosi wówczas nasza firma. Kiedy towar znajdzie się ponownie w naszym magazynie zostanie wymieniony na nowy, a przesyłka zostanie ponownie
wysłana na nasz koszt.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym, poinformuj nas o tym mailowo.
Zwroty oraz reklamacje przyjmujemy pod adresem magazynu:
Firma TKJ
ul. Żwirki i Wigury 129
42-282 Widzów k/Częstochowy
Warunki dostarczania przesyłek reklamacyjnych:
1. Obowiązek dostarczenia reklamowanego towaru spoczywa na kliencie.
2. W przesyłce koniecznie znaleźć się musi: opis uszkodzenia, dowód zakupu, dokładny adres nadawcy i nr telefonu.
3. Przesyłka powinna być odpowiednio zabezpieczona na czas transportu. Nie odpowiadamy za uszkodzenia towaru powstałe na skutek nieodpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas transportu.
4. W przypadku braku opisu usterki oraz danych klienta proces reklamacyjny zostanie opóźniony.
5. Przesyłki wysyłane na koszt odbiorcy nie będą odbierane.
6. Przy uzasadnionej reklamacji towar po naprawie gwarancyjnej wysyłany jest kurierem.